S&X: когато парфюмът това си ТИ
06.11.2017 iamfashion

Azzi Glasser създаде уникалния унисекс парфюм S&X, а Rankin ни показа колко точно е уникален

Световнизвестният фотограф и основател на Dazed & Confused, AnOther Magazine, AnOther Man and Hunger Rankin и дизайнерката на парфюми Azzi Glasser, коятоДжони Деп нарича „магьосник на ароматите“, отново фокусират вниманието върху връзката между сексуалността и уханията. Парфюмът S&X представя нова рекламна кампания, която спира дъха с дързостта си.

Azzi Glasser насочва вниманието ни към секса, сексуалността и освободеността по необичаен начин.

Три любовни истории във видеокампанията на аромата показват колко чувствени може да са влюбените… независимо от тяхната възраст и пол. Двете форми на изкуство – снимането и създаването на ухания, се сливат, за да ни потопят в света на чувствеността. Ефектът от визуалността е неподвластен на думите – трудно успяваме да облечем видяното в думи.

Възрастните

Ароматът може да заяви присъствие и да обрисува характер и поведение. Точно това е уловил и успешно е успял да покаже в кадрите Rankin.

Любовта има свое присъствие, което е уникално и не търпи ограниченията на пол, възраст, социална каса, общество, култура и т. нат. Всъщност любовта е страст, интимност, желание, живот! Да, тя е и секс, и инстинкт, и животинско желание…

Момчетата

Част от The Perfumer’s Story на Azzi Glasser, S&X е унисекс ухание в кристална бутилка, с гравирани върху нея името и номера на формулатана уникалния парфюм.

Представете си тогава ухание на мускус, жасмин, кожа, магнолия и кехлибар. Ето, така ухае S&X!

Момичетата

Снимки и видео: @Rankin

Споделяне: