Hoodie + Logo
12.01.2018 iamfashion

Защо качулката с лого е сред любимите ни стилни елементи в гардероба?

Когато се сдобием с любима дизайнерска дреха, някак си (подсъзнателно) ни се иска да се похвалим. Но има един стабилен лост, който модата винаги използва, за да събира множеството си верни фенове – това е логото!

Логоманията е често ползван похват, който отразява небрежността като подход към модната ни визия: „Дори и ежедневен, стилът ни си остава на висота.“ Днес го изпозлват всички: Gucci, MSGM и Chanel, Christian Dior и Kenzo, Balenciaga, Moschino и много други.

А лого в комбинация със суитчър или hoodie е фаворит на 2017-та. Убедени сме, че ще продължи и през 2018-та.

Защо точно hoodie (качулката)?

Дължим завръщането й на спортната линия в модата. Всъщност casual е доминиращият стил от няколко години насам. Вталените силуети постепенно стават свободни, плоската подметка измества токчетата, а дрехите и аксесоарите като цяло размиват възрастовите граници и откриват повече простор за фантазията.

Качулката е младежка, а това е характерът на почти всяка от тенденциите в модата. Има качулки за всяка възраст, с различна кройка и от различни материи.

Популярността на качулката дължим на стремежа ни към свобода, към надксачане на ограниченията като възраст, пол, като знак за anti-high fashion. Прекалено висока стана модата, а качулката я приземи. Не само в ежедневието. Качулката премахва стереотипите. Факт, много дизайнери преосмилиха street излъчването на качулката и й добавиха глем и шик.

Идеите за гардероба са разнообразни! Споделяме любимите си!

Споделяне:

коментара (0)

Оставете коментар

Email адресът ви няма да бъде публикуван Задължителните полета са обозначени с *

*