Един Питър и за мен, моля!
02.03.2019 iamfashion

Заради него с кеф и без вина завиждам на Хали Бери: мотивираща завист е тази!

Години наред (години!!!) Хали Бери тренира с Питър Лий Томас. Тя е на 52! А той… има ли смисъл да казвам нещо за него?! Само вижте в каква форма е… Хали! ОК, структурата й го предполага, но прекрасно знаете, че не е само ген. Всеки петък тя публикува в своя Instagram съвети за фитнес и хранене, както и видео от тренировките й с Питър. Ще ги откриете под хаштага #FitnessFriday. Следя го, естествено!

Измежду това следене понаучих това-онова още за тренировките – винаги можем да научим нещо ново, независимо колко „много“ знаем!

Когато става дума за тренировки, трябва да си изясните какво искате да постигнете: мускулесто или тонизирано тяло? Или искате да отслабнете?

Веднъж определили целта си, можете да приспособите тренировките си, за да постигнете резултатите. Храненето е суперважно за постигането на тази цел. Но има някои малки промени, които може съществено да подпомогнат усилията ни.

Енергията на утрото

 

МАХНЕТЕ ТЕЖЕСТИТЕ

Използвайте собственото си тяло. Лицеви опори и клекове са най-добрите упражнения, особено ако нямате време да стигнете до залата. Когато използвате собствената си тежест, можете да постигнете идеален релеф.

ИНТЕНЗИВНОСТ

Вярвам, че тренировките с висока интензивност са тенденция, която скоро ще изчезне. Опитайте упражнения с ниска интензивност – те ще ви предпазят от натрупването на мускули, особено в бедрата.

ПОВТАРЯЙТЕ!

Изпълнявайте всяко упражнение поне 10 минути (!!!) – клякането например можете съвсем спокойно да го изпълнявате толкова продължително. Енергичните повторения тонизират тялото ви, но не създават излишен обем, от който се притесняваме ние жените.

БЪРЗИНА

Намалете скоростта и изпълнявайте всяко упражнение толкова бавно, колкото можете, за да ангажирате всеки от мускулите ефективно. По тялото на Питър си личи!

ПОЧИВКА

Ще дойде момент, в който ще ви се иска да тренирате всеки ден. Постарайте се да не го правите. Давайте си почивка задължително два дни в 7-дневната седмица. Също така се уверете, че спите поне 8 часа през нощта.

ПРАВЕТЕ СТРЕЧИНГ

Разтягайте мускулите преди, по време на и след тренировките. Така не само ще ги предпазите от травма, но и ще ги удължите. И ще имате по-добра стойка на тялото.

СТУД!

След всяка тренировка спокойно може да се подложите на студ – душ, хладен въздух… Това тонизира кожата, подпомага възстановяването и укрепва имунната система.

Споделяне:

коментара (0)

Оставете коментар

Email адресът ви няма да бъде публикуван Задължителните полета са обозначени с *

*