Заради Kenzo бих носила Vans
11.06.2020 iamfashion

Цветята и спортният стил ми визуализирам като експлозия на свободата

Разбирам ереса, който откривате в това заглавие, но не съм Vans момичето и никога нямаше да си помисля, че мога да сложа тези кецове, докато не ги видях в интерпретацията на Kenzo.

Отговорен за това ми преобръщане е Фелипе Оливейра Баптиста.

Французинът с португалски произход наследи поста креативен директор на Kenzo от напусналите през 2019-та дуо Карол Лим и Умберто Леон. В своя Instagram той често публикува ръкописни скици под хаштага #fob_ink. Обикновено това са абстрактни портрети, изписани под формата на непрекъсната линия.

View this post on Instagram

THE ENVELOPE DRAWINGS 💌 I have started an online auction sale of 15 of my drawings done on A4 craft stamped envelopes. This silent sale will take place ‪from the 22nd until the 26th of April‬ on www.32auctions.com/theenvelopedrawings link in bio The new owner of each envelope will receive it by mail. All profits of this sale will go towards The Aurore Association, that does outstanding social work to help people in the margins of society. Recently the Aurore Association launched a national campaign to support their actions towards families, isolated people and refugees in France victims of Covid19. http://aurore.asso.fr I have never sold any of my drawings, and have people regularly asking to sell them. So I thought this could be a good reason and time time to do so. 💌 #fob_ink #generosityisthenewblack

A post shared by felipeoliveirabaptista (@felipeoliveirabaptista) on

Фелипе е човекът, който преобрази Lacoste (от 2010-та до 2018-та е креативен директор на марката) и превърна бранда в модерна марка. Това вероятно е очакваната съдба и на въпросната колаборация между Kenzo и Vans. За обувките – моделей Vans Sk8-Hiс и Old-Skool  той е създал три флорални принта.

Този уклон към цветята той влага и в друга колаборация с модния бранд за скейтбордисти The Skateroom.

Последната колаборация между Kenzo и Vans е била през 2013-та, когато конгломератът LVMHпридоби френския бранд. След осем години колаборацията се постига уау ефекта, търсен или не.

коментара (0)

Оставете коментар

Email адресът ви няма да бъде публикуван Задължителните полета са обозначени с *

*