И защо Мария Силвестър не отстъпва на Скарлет Йохансон?
Звезди, технологии, светски блясък, музика, парти, усмивки, настроение – Ок, това са обичайните характеристики на вяко събитие, целта на което е да лансира шумно и запомнящо се нов продукт или лице, или услуга. Едва ли технологиите са от най-интересните теми за жените, но за нас се оказа доста интригуващо да се „запознаем“ с новия смартфон Huawei P9. Предупредиха ни, че е дългоочакван и че всъщност е флагман на марката у нас.
Да, вече знаем защо това е така. Двойна камера, разработена съвемстно с Leica – това ни беше достатъчно, за да поискаме да я тестваме веднага. „Съвършеното селфи“ е интригуващо име на една от опциите в менюто. А Leica пък е достатъчно само по себе си интригуващо име, което няма да коментираме. Познайте обаче – съвършеното селфи се оказа наистина такова. Одобрихме това, което видяхме и веднага си казахем: „Имаме кадър!“ И още по-хубавото – винаги има какво да ни изненада.
Внимание: най-важният момент за нас е… Leica. Поразяващи черно-бели кадри – е, не е като с истинския фотоапарат, но носи идеята.
Скарлет Йохансон и Хенри Кавил – с тези глобални посланици в рекламната кампания е ясно, че азиатската марка има за цел да завоюва водещо място на западните пазари. Шанхай и Холивуд, Изток и Запад, Huawei и Leica – досещате се. Холивудските звезди са най-прекият път за това. Но рекламното видео, признаваме, е като филм. Но Мария Силвестър, водеща на събитието в клуб PM нкак, но наистина по никакъв критерий не отстъпва на Скарлет.
И още нещо: Super Hands-Free 3.0 е следващото ни любимо нещо. Тази технология ни дава шанс да отключим женската си същност и да правим няколко неща едновременно. Т.е. да говорим без да изпозлваме ръцете си. Без значение дали сме в колата, в конферентната зала или на шумно парти, можем да говорим от разстояние до 3 м от телефона.