Видео кампания показва различен поглед по темата
Веригата легендарни магазини Selfridges пусна нова рекламна кампания , чиято главна тема е тоталния позитивен поглед към тялото и феминизма.Каквото и тяло да притежава жената, британската верига магазини е готова да го приеме и да го поощри. Сюжетът на видеото е малко объркан, но основният му смисъл е съвсем ясен: никой не е съвършен!
Кампанията за пореден път напомня за неприемливостта и строгите стандарти за красота и опасността от деконструктивното отношение към себе си, които могат да провокират. Днес милиони жени по света страдат от неприемане на себе си и конфликт със собствения си организъм. Вие може да бъдете такава, каквато сте – Selfridges приема всякакви размери, цвят на косата, тен на кожата, расова принадлежност т. нат.